sábado, 6 de abril de 2013

Setmana Cultural - Semana Cultural


Ha arribat la Setmana Cultural de la Facultat de Medicina i Odontologia!
¡Ha llegado la Semana Cultural de la Facultat de Medicina i Odontologia!


Què és això de "Setmana Cultural"?

Durant la Setmana Cultural, la pròpia Facultat, les diverses associacions i estudiants en particular organitzen activitats d'interès per als estudiants de la Facultat: des de xarrades fins a exposicions al Hall, passant per xocolatades i video-projeccions. I no oblidem, per suposat, el concert de la Banda o el Dia Mundial de la Salut, del que de segur heu escoltat parlar. 

Quan és aquesta Setmana Cultural?
Aquest any, la Setmana Cultural s'estendrà des del Dimecres 10 d'abril fins al Dijous 18 d'abril, i està francament apretada: hi ha un munt d'activitats preparades a les que esteu més que convidats a assistir.



Però, "cultural" de qué?
La major part de les activitats que es faran tenen a veure amb la teva carrera, i de segur que aprendràs coses que et serviran en un futur no molt llunyà. Per exemple, aquest any s'explicaran temes com la influència de la indústria a la medicina, la bioètica, història de la medicina, la sanitat a la nostra comunitat, els CIEs o la crítica a l'homeopatia.

Per suposat, no cal que assistisques a totes les activitats (no es tracta d'un concurs), ves a les que t'interessen i t'agraden.

També tens altres activitats per a relaxar-te un poc i, per què no, passar-t'ho bé i conèixer gent: la gymkana, el concert de la Banda, xocolatades...


Podeu veure el programa (i moltes coses més) de l'acte "Homeopatia per a l'estudiant de medicina" al següent enllaç:
http://homeopatiaparaelestudiantedemedicina.blogspot.com.es/

Ens veurem prompte!

----------------------------------------------------------------------------------

¿Qué es eso de "Semana Cultural"?
Durante la Semana Cultural, la propia Facultat, las diversas asociaciones y estudiantes en particular organizan actividades de interés para los estudiantes de la Facultat: desde charlas hasta exposiciones en el Hall, pasandopor chocolatadas y vídeo-proyecciones. Y no olvidemos, por supuesto, el concierto de la Banda o el Día Mundual de la Salud, del que seguro que habéis oído hablar. 

¿Cuándo es esta Semana Cultural?
Este año, la Semana Cultural se extenderá desde el Miércoles 10 de abril hasta el Jueves 18 de abril, y está francamente apretada: hay un montón de actividades preparadas a las que estáis más que invitados a asistir.



Pero, ¿"cultural" de qué?
La mayor parte de las actividades que se harán tienen que ver con tu carrera, y seguro que aprenderás cosas que te servirán en un futuro no muy lejano. Por ejemplo, este año se explicarán temas como la influencia de la industria en la medicina, la bioética, historia de la medicina, la sanidad a nuestra comunidad, los CIEs o la crítica a la homeopatía.

Por supuesto, no es necesario que asistas a todas las actividades (no se trata de un concurso), ve a las que te interesen y te gusten.

También tienes otras actividades para relajarte un poco y, por qué no, pasarlo bien y conocer gente: la gymkana, el concierto de la Banda, chocolatadas...



Podéis ver el programa (y muchas cosas más) del acto "Homeopatía para el estudiante de medicina" en el siguiente enlace:
http://homeopatiaparaelestudiantedemedicina.blogspot.com.es/


Nos veremos pronto!






Licencia Creative Commons
Este obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Unported.

No hay comentarios:

Publicar un comentario